AKRYLNAGLAR

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jula - 6 augusti 2012 10:58

Mina goa lässare !!!


Eftersom många av er gillar att sola ni måste skaffa en recept på egen peeling kräm som ni kan använda att ha fin , mjuk och fuktig hud. Jag har en vanligt recept och vill dela mig med er .Ni behöver: honung, havreflingor och ansiktsmjölk. Ni blanda ihop allting och smörja in ansiktet. Ni kan låta det verka ca. 5-10 minuter.


FÄRDIGT !!!!


LYCKA TILL !!!


          


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Av Jula - 4 augusti 2012 22:36

Av Jula - 4 augusti 2012 14:54

Akrylnaglar som jag har gjort i onsdags.

Av Jula - 3 augusti 2012 00:22

Presentation

Fråga mig

28 besvarade frågor

nailsjula74

följ:

nailsjula74

nailsjula74

Instagram

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggerfy.se

Kategorier

Arkiv

HITTABLOGGEN.SE

BLOGGPORTALEN.SE

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards