AKRYLNAGLAR

Alla inlägg under augusti 2013

Av Jula - 26 augusti 2013 19:15



 


HEJ

Något som jag tycker är extra roligt är att få göra naglar. Känns underbart när jag kan fixa  färgglad naglar :)

Jag satt in på den vanligt transparent akrylpulver och till slutet målade jag dem med nagellack ESSIE (sunday funday färg).

 

 

 

 

 

Av Jula - 25 augusti 2013 21:27


 


HEJ

Jag har varit borta härifrån men nu är jag tillbaka och vill visa er massa bilder.

Naglarna ovanför gjorde jag på en underbart tjej för några dagar sen. Eftersom hon gillar mest franska naglar hon fick dem. Vi gjorde lite dekorationer på dem. Det var silver stenar som vi klistrad. Hoppas att ni fick bra helg :)

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

28 besvarade frågor

nailsjula74

följ:

nailsjula74

nailsjula74

Instagram

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggerfy.se

Kategorier

Arkiv

HITTABLOGGEN.SE

BLOGGPORTALEN.SE

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards