AKRYLNAGLAR

Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

MÖRKA RINGARNA UNDER ÖGONEN !!!

Av Jula - 16 juli 2012 10:33

Dagens Tips för att bli av med de mörka ringarna !!!    Det finns en del olika metoder som kan hjälpa:


 •Självklart, eftersom sömnbrist är en orsak, så hjälper det att vila och sova. Detta är dock lättare sagt än gjort för många som lider av sömbrist.


 •Eftersom vätskebrist kan vara en orsak är det också bra att dricka mycket vatten. Både före, under och efter måltiderna samt under dagen.


       


 •Använd dig av gamla tricks som att sätta urvattnade tepåsar, råa potatisskivor eller gurkor på ögonen. Låt dem verka en liten stund.


               


 •Man brukar använda K-vitamin mot blåmärken och det fungerar bra mot mörka ringar kring ögonen också.


 •Använd en foundation med med reflekterande pigment. Dessa ger ett optiskt lyft åt ögonen och drar uppmärksamhet från det mörka.


 •Slutligen så är en bra concealer ett mycket bra verktyg för att täcka över de mörka ringarna. Det ger förstås ingen bestående effekt men fungerar på kort sikt.


Om Ni kan prova hoppas att NI kan dela med mig med ERA synpunkter om detta.

Lycka Till !!!

 
 
Sandra

Sandra

16 juli 2012 15:48

Oh, bra tips! Brukar få mörka ringar på vintern alltid :/

http://passionsblomma.bloggplatsen.se

Jula

16 juli 2012 17:32

Tack så mycket.Tyvärr det är många som har den problem.Gurka är bäst,tycker jag.På mina ringar fungerar bra.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jula - 8 januari 2014 16:44

    SÅ DÄR GJORDE JAG LIZABETHS NAGLAR. HON VALDE LILA OCH ROSA. ...

Av Jula - 3 januari 2014 23:30

               

Av Jula - 2 januari 2014 16:57

    EN LITEN UPDATE FRÅN FÖRRA VECKAN !         ...

Av Jula - 29 december 2013 07:52

HEJ MINA GOA VÄNNER HEJ MINA GOA VÄNNER JULEN ÄR ÄNTLIGEN ÖVER ! DECEMBER ÄR EN RIKTIGT BRA MÅNAD ,DET HÄNDER EN MASSA ROLIGA SAKER HELA TIDEN !  JAG VILL ATT NI TITTA PÅ BILDER SOM JAG HAR GJORT PÅ EN UNDERBART TJEJ INNAN JUL. HON ÖNSKADE SI...

Av Jula - 16 december 2013 13:21

  HEJ JAG SKULLE VILJA VISA ER BILDER  PÅ NAGLAR SOM MAN KAN FIXA SJÄLV INNAN KOMMER NYÅR. NI SKA MÅLA NAGLAR DEN FÄRG SOM NI GILLAR MEST  OCH SENARE ( INNAN NAGELLACK TORKAR ) NI SKA KLISTRA VAD NI VILL TEX.STENAR, PALJETTER ELLER  GLITTER PÅ...

Presentation

Fråga mig

28 besvarade frågor

nailsjula74

följ:

nailsjula74

nailsjula74

Instagram

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggerfy.se

Kategorier

Arkiv

HITTABLOGGEN.SE

BLOGGPORTALEN.SE

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards