AKRYLNAGLAR

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2012

DAGENS TIPS !!! MAKE-UP

Av Jula - 11 augusti 2012 08:17

   

Jag ser ibland att det finns ett fel som många gör när de sminkar sig !!!. På pannan, näsan, hakan och kinderna lägger man en liten klick foundation och dessa klickar fördelas med fingertopparna  i hela ansiktet. !!! VIKTIGT !!! Ni kom ihåg att jämna ut smniket ut mot hårgränsen, på tinningarna och ner längs halsen! När ni glömmer det får ni ett utseende med en mask som inte passar till resten! Eftersom halsen är ofta ljusare och det ger en ofin kant ni måste färgat denna . Ni måste göra så har, foundation ska läggas i ett tunt lag och fördelas noggrant i hela ansiktet och jämnas ut mot kanterna. Sätt igång !!! LYCKA TILL !!!


          

        

     

       

 

 

 
 
Ingen bild

Anna

22 augusti 2012 13:47

Behöver man verkligen ta 50 bilder på samma sak och lägga upp?
Och 100 bilder på samma hand/naglar och göra varenda bildeffekt i redigeringsprogramnet?

Vidrigt dryg blogg.

Jula

24 augusti 2012 22:31

Jag behöver men du inte måste kolla på det !!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jula - 8 januari 2014 16:44

    SÅ DÄR GJORDE JAG LIZABETHS NAGLAR. HON VALDE LILA OCH ROSA. ...

Av Jula - 3 januari 2014 23:30

               

Av Jula - 2 januari 2014 16:57

    EN LITEN UPDATE FRÅN FÖRRA VECKAN !         ...

Av Jula - 29 december 2013 07:52

HEJ MINA GOA VÄNNER HEJ MINA GOA VÄNNER JULEN ÄR ÄNTLIGEN ÖVER ! DECEMBER ÄR EN RIKTIGT BRA MÅNAD ,DET HÄNDER EN MASSA ROLIGA SAKER HELA TIDEN !  JAG VILL ATT NI TITTA PÅ BILDER SOM JAG HAR GJORT PÅ EN UNDERBART TJEJ INNAN JUL. HON ÖNSKADE SI...

Av Jula - 16 december 2013 13:21

  HEJ JAG SKULLE VILJA VISA ER BILDER  PÅ NAGLAR SOM MAN KAN FIXA SJÄLV INNAN KOMMER NYÅR. NI SKA MÅLA NAGLAR DEN FÄRG SOM NI GILLAR MEST  OCH SENARE ( INNAN NAGELLACK TORKAR ) NI SKA KLISTRA VAD NI VILL TEX.STENAR, PALJETTER ELLER  GLITTER PÅ...

Presentation

Fråga mig

28 besvarade frågor

nailsjula74

följ:

nailsjula74

nailsjula74

Instagram

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggerfy.se

Kategorier

Arkiv

HITTABLOGGEN.SE

BLOGGPORTALEN.SE

Länkar

RSS

Översätt


Skapa flashcards