AKRYLNAGLAR

Direktlänk till inlägg 18 juli 2012

TRICK MED STOR VERKAN !!!

Av Jula - 18 juli 2012 08:58

 

 

 Drömmer Ni om stora, vackra ögon? Så här får Ni det!


     


När ni försiktigt ritar med en vit kajalpenna eller använda ögonskugga på den innersta franskanten kommer era ögon med detsamma verka större och klarare.Ibland man ser inte det vita pennstrecket, men effekten kan ses av alla och jag lovar att detr ser sjukt snyggt ut !!!

Kan ni prova det! Lycka till !!!

 
 
Victoria

Victoria

19 juli 2012 14:54

hur gör man så att man får header har gjort en men vet inte hur man *"sätter upp den" skulle gärna vilja ha hjälp :)

http://dressyrhumor.bloggplatsen.se

Jula

19 juli 2012 15:29

Hej Viktoria!!!
Du måste gå till inställningar och där ska göra allt som du behöver.Från början det är kanske lite svårt och du måste prova på olika sätt att ladda upp bilder osv.Jag önskar dig lycka till!

 
Ingen bild

Nancy A

20 juli 2012 13:34

Hej, Tack för tipset, det ska jag prova :)

http://tankar-om.bloggplatsen.se/

Jula

22 juli 2012 14:16

Varsågod ! Jag är nyfiken hur gick med det ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jula - 8 januari 2014 16:44

    SÅ DÄR GJORDE JAG LIZABETHS NAGLAR. HON VALDE LILA OCH ROSA. ...

Av Jula - 3 januari 2014 23:30

               

Av Jula - 2 januari 2014 16:57

    EN LITEN UPDATE FRÅN FÖRRA VECKAN !         ...

Av Jula - 29 december 2013 07:52

HEJ MINA GOA VÄNNER HEJ MINA GOA VÄNNER JULEN ÄR ÄNTLIGEN ÖVER ! DECEMBER ÄR EN RIKTIGT BRA MÅNAD ,DET HÄNDER EN MASSA ROLIGA SAKER HELA TIDEN !  JAG VILL ATT NI TITTA PÅ BILDER SOM JAG HAR GJORT PÅ EN UNDERBART TJEJ INNAN JUL. HON ÖNSKADE SI...

Av Jula - 16 december 2013 13:21

  HEJ JAG SKULLE VILJA VISA ER BILDER  PÅ NAGLAR SOM MAN KAN FIXA SJÄLV INNAN KOMMER NYÅR. NI SKA MÅLA NAGLAR DEN FÄRG SOM NI GILLAR MEST  OCH SENARE ( INNAN NAGELLACK TORKAR ) NI SKA KLISTRA VAD NI VILL TEX.STENAR, PALJETTER ELLER  GLITTER PÅ...

Presentation

Fråga mig

28 besvarade frågor

nailsjula74

följ:

nailsjula74

nailsjula74

Instagram

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggerfy.se

Kategorier

Arkiv

HITTABLOGGEN.SE

BLOGGPORTALEN.SE

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards