AKRYLNAGLAR

Alla inlägg under juni 2012

Av Jula - 23 juni 2012 10:38

Av Jula - 23 juni 2012 09:15

Det var fantastiskt Midsommar !!! Himelskt goda mat,härligt prat och roliga låtar som jag sjöng. Man behöver inte mer att leva!!! Jag skulle vilja tacka så mycket mina vänninor som visade mig hur man ska firar Midsommar!!!

Tack så mycke mina goa kompisar !!!


                       


NI också hade fin Midsommar eller ???

Av Jula - 21 juni 2012 22:25



 

 

 

 

 

 

 

 

 


GOD NATT !!!

Av Jula - 21 juni 2012 19:04

Hej !

Imorgon ska bli MIDSOMMAR !!! Jag skulle vilja önska alla mina kärrrra läsare GLAG MIDSOMMAR !!!


 

 

                                       



Av Jula - 21 juni 2012 09:08

CAVIAR MANICURE !!!

Ni vet att jag gillar presentera och naturligtvis göra akrylnaglar, men jag har för ER nåt speciell, Caviar manicure !!!

Jag tycker att "caviar" är super läckra och passar för alla tjejer.Jag kan visa ER några bilder som jag hittade på internet.


 


 

 

 

 

 

 


Jag tycker att de är himla fint .


VAD TYCKER NI ???



 

 

Av Jula - 19 juni 2012 16:29

Hej mina goa läsare !!!


Eftersom jag var så trött på mina gamla naglar har jag gjort nya idag.Naturligtvis det var så svårt att bästemma sig vilken färg väljer. Kan Ni kika på bilder och kommentera vad tycker Ni ???


 


     









   


 


       





Av Jula - 18 juni 2012 12:22

Hej!

Jag vill dela mig med ER min "lilla bebis" som jag använder ganska ofta till  nagelförlängning.Den är jätteviktigt och man måste investera på den att göra fina naglar.Lite om penslar.

 


Penslar

Penslar är en nagelterapeuts främsta verktyg då det är med denna som bl.a skulpteringen sker. För akryl är det vanligt med penslar som är spetsiga i toppen och i Kolinski hår och finns i olika storlekar. För gel är penslarna oftare i syntetisk hår och är istället raka i toppen. Finns också i olika storlekar.
Penslar som kommer ny från fabriken har oftast en typ av stärkelse på sig för transportens skull, detta ska rengöras från penseln före användning.


  

 

KOLINSKY Penslar

Kuna domowa

Väl namnet kommer av mård eller snarare hennes hår. Detta djur några kallade röda Kuna. I Amerika och Kanada levande variation Kolinsky, i Ryssland, där de flesta av sina liv som de kallas sobel och faktiskt det namnet har överlevt. Sable päls är mycket värdefulla just för att deras hår är väldigt mjukt och hållbart, eftersom det visar sig inte bara hårda vintrar. Förutom att håret sable pälsindustrin används också för framställning av exklusiva borstar för målare och kosmetologer.


     


                      


Av Jula - 17 juni 2012 19:13

    TÄVLING!
Nu är det dags för en exklusiv tävling! Tycker jag i alla fall. Såhär går det till:
DU SKA:
* Gilla min blogg på Facebook.
* För att ha större chans för att vinna: Följ min blogg på Bloglovin eller på Blogkeen!

* Ställa en fråga i Frågerutan till mig.

VinnarPriset är:

* Jag länkar dig på Facebook och här på bloggen!

* Jag gillar din blogg på Facebook

* Jag ger ut 3st. filar till naglar


     


        

Du måste ha:

* En blogg

Hur jag bedömer:
 
* Den som har den bästa bloggen + den bästa frågan vinner.

För att vara med i Tävlingen ska du: Gilla min blogg, och det gör du genom att kolla på vänster sida på min blogg och klicka på Gilla. Sedan ska du ställa en fråga till mig i frågerutan, och tänk efter noga nu för den bedöms när jag bedömer. Den kan vara rolig/seriös/knäpp, vad som helst!!!

Och så ska du skriva allt du gjort (alltså om du har Gillat min blogg m.m) Ni fattar! Kommentera om det är något ni undrar över ;)
 
Tävlingen avslutas söndagen den 24 juni 2012
 
Lycka till!

Presentation

Fråga mig

28 besvarade frågor

nailsjula74

följ:

nailsjula74

nailsjula74

Instagram

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggerfy.se

Kategorier

Arkiv

HITTABLOGGEN.SE

BLOGGPORTALEN.SE

Länkar

RSS

Översätt


Skapa flashcards