AKRYLNAGLAR

Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

FRANSFÖRLÄNGNING !!!

Av Jula - 28 juni 2012 09:41

Jag rekommenderar  fransförlängning. Jobbar med fransförlängning själv och har många  återkommande kunder.Det sliter inte alls på dina egna  fransar om du går till en Fransförlängare som gör det det på rätt sätt.  Tyvärr finns det många andra metoder ute på marknaden som förstör  fransförlängingsryktet.

Jag vill visa ER den som jag tycker att är bäst.Lite fakta om detta:


Fransarna finns i flera olika längder samt även olika färger för att passa just Dina önskemål.Sedan appliceras frans-för-frans vid roten av Dina egna fransar dom flesta arbetar med singleflares, då detta ger det absolut bästa estetiska resultatet! Denna metod gör att det är omöjligt att se att Du har EyeLash ExtensionsVanligtvis fäster man cirka 65-70 fransar på varje ögonlock.Fler fransar ger ofta en lite onaturlig lösögonfranslook. Det tar ca 45-60 min beroende på erfarnehet.

Varaktighet väldigt individuellt, och det beror först och främst på var Dina egna fransar befinner sig i den naturliga utbytescykeln.

Visste Du tex att ögonfransarna naturligt byts ut i 100-dagars cykler hos alla människor…? Det är faktiskt det hår som vi byter ut oftast på kroppen…Eftersom de nya ögonfransarna fästs vid roten av Dina egna fransar så lossnar de när Dina egna ögonfransar byts ut naturligt.

Bäst är att använda syntetfransar, eftersom dessa behåller formen bäst.Generellt kan man säga att Du har en fräsch Eyelash Extensionsbehandling i cirka 3-4 veckor, sedan är det dags att göra en touchupbehandling för att bibehålla detta resultat.Väljer Du att inte göra en touchupbehandling så lossnar Dina sista extensions efter ungefär 8-10 veckor förutsatt att du sköter dem som rekommenderat förstås..

TouchUp Behandling tar endast ca 30 minuter.


   

   

Vad tycker NI ???


 
 
shiiza

shiiza

3 juli 2012 00:33

Kostar det mycket att göra sånt? och vart kan man gå och göra sånt? :

http://effektochsmink.bloggplatsen.se

Jula

3 juli 2012 08:16

Hej!
Jag hittade ex.priset
Fransförlängning

Nytt set: 1200 kr
Påfyllning inom 3 veckor: 550kr
Påfyllning inom 4 veckor: 650kr
Påfyllning inom 5 veckor: 850kr
Borttagning av lösfransarna: 150 kr

För kunder som gjort fransförlängning hos annan fransstylist och vill göra påfyllning är priset 650 för påfyllning inom 3 eller 4 veckor. Detta pris gäller om kunden har förväntat antal fransar efter den tid som gått och fransarna är i sådant skicka att större delen inte behöver tas bort och göras om. I de fall då kunden har för få fransar för att räknas som påfyllning, har många fransar som sitter dåligt och måste göras om för att få bästa resultat eller har fransar som helt måste tas bort och göras om förbehåller jag mig rätten att ge nytt prisförslag på plats.
Flera skönhet salonger bjuda på den behandling.Om du vill göra du kan kolla på internet i salongen som finns i din stad.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jula - 8 januari 2014 16:44

    SÅ DÄR GJORDE JAG LIZABETHS NAGLAR. HON VALDE LILA OCH ROSA. ...

Av Jula - 3 januari 2014 23:30

               

Av Jula - 2 januari 2014 16:57

    EN LITEN UPDATE FRÅN FÖRRA VECKAN !         ...

Av Jula - 29 december 2013 07:52

HEJ MINA GOA VÄNNER HEJ MINA GOA VÄNNER JULEN ÄR ÄNTLIGEN ÖVER ! DECEMBER ÄR EN RIKTIGT BRA MÅNAD ,DET HÄNDER EN MASSA ROLIGA SAKER HELA TIDEN !  JAG VILL ATT NI TITTA PÅ BILDER SOM JAG HAR GJORT PÅ EN UNDERBART TJEJ INNAN JUL. HON ÖNSKADE SI...

Av Jula - 16 december 2013 13:21

  HEJ JAG SKULLE VILJA VISA ER BILDER  PÅ NAGLAR SOM MAN KAN FIXA SJÄLV INNAN KOMMER NYÅR. NI SKA MÅLA NAGLAR DEN FÄRG SOM NI GILLAR MEST  OCH SENARE ( INNAN NAGELLACK TORKAR ) NI SKA KLISTRA VAD NI VILL TEX.STENAR, PALJETTER ELLER  GLITTER PÅ...

Presentation

Fråga mig

28 besvarade frågor

nailsjula74

följ:

nailsjula74

nailsjula74

Instagram

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggerfy.se

Kategorier

Arkiv

HITTABLOGGEN.SE

BLOGGPORTALEN.SE

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards