AKRYLNAGLAR

Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

FRANSK MANICURE !!!

Av Jula - 25 juni 2012 08:38

FRENCH MANICURE


           


Fransk manikyr eller enkelhet och elegans i enFransk manikyr är verkligen känt under en lång tid. Hans engelska namnet fransk manikyr eller döljer enkelhet och elegans styling för alla tillfällen. Original manikyr, som antingen kan göra en mogen kvinna och ung flicka. Nej åldrande, ingen sak av det förflutna, är alltid på modet och ovanpå, och definitivt långt så förbli. Manikyr är mycket enkel i sitt utförande. Den består av kanterna av nagellack vitmålad och allt är täckt med en klar till lätt rosa färg över hela nagelplattan. Banalt eller hur? Ja, och fördelen med styling är också sant att hon är riktigt smart och mycket snyggt. Händer manikyr med kvinnorna de ser riktigt snyggt och modernt. Fransk manikyr kan göras på skönhetssalongen eller ditt eget hemifrån. Butikerna är färdiga kit som underlättar arbetet med styling. I en sådan uppsättning är vanligtvis ■ vit färg, rosa eller klar N remsorna fastnar på naglarna som hjälper måla en vit spets på plattorna, vilket är de alla mer eller mindre lika. När det gäller formen på spiken, då denna formel är en mycket trevlig look lätt rundade sidor och platt på toppen av nageln. Om någon har en ganska breda plåtar rekommenderas inte för bildandet av fyrkantiga naglar, eftersom det är optiskt förstora den ytterligare.



Hur gör fransk manikyr?


     

Genomförandet av denna manikyr ser ut ungefär så här. Först, måla naglarna en grundläggande transparent lack. Sedan använda vit spets av nagelplattan användning självhäftande remsor, eller helt enkelt för hand. När vita färgen torkar på spiken igen sätta en klarlack. Du kan också använda denna färg lite rosa eller beige, så att de mest stress och hålla saker ekologiskt. Att naglarna ser riktigt bra och passar för alla tillfällen.

 
 
Sandra

Sandra

25 juni 2012 12:05

Fransk manikyr är min favorit, passar alltid bra på naglarna och så är det jättefint! :)

http://passionsblomma.bloggplatsen.se

Jula

25 juni 2012 12:21

Faktiskt,french är jättesnyggt men jag som nagelteknolog gillar att fixa akrylnaglar på olika färger.Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jula - 8 januari 2014 16:44

    SÅ DÄR GJORDE JAG LIZABETHS NAGLAR. HON VALDE LILA OCH ROSA. ...

Av Jula - 3 januari 2014 23:30

               

Av Jula - 2 januari 2014 16:57

    EN LITEN UPDATE FRÅN FÖRRA VECKAN !         ...

Av Jula - 29 december 2013 07:52

HEJ MINA GOA VÄNNER HEJ MINA GOA VÄNNER JULEN ÄR ÄNTLIGEN ÖVER ! DECEMBER ÄR EN RIKTIGT BRA MÅNAD ,DET HÄNDER EN MASSA ROLIGA SAKER HELA TIDEN !  JAG VILL ATT NI TITTA PÅ BILDER SOM JAG HAR GJORT PÅ EN UNDERBART TJEJ INNAN JUL. HON ÖNSKADE SI...

Av Jula - 16 december 2013 13:21

  HEJ JAG SKULLE VILJA VISA ER BILDER  PÅ NAGLAR SOM MAN KAN FIXA SJÄLV INNAN KOMMER NYÅR. NI SKA MÅLA NAGLAR DEN FÄRG SOM NI GILLAR MEST  OCH SENARE ( INNAN NAGELLACK TORKAR ) NI SKA KLISTRA VAD NI VILL TEX.STENAR, PALJETTER ELLER  GLITTER PÅ...

Presentation

Fråga mig

28 besvarade frågor

nailsjula74

följ:

nailsjula74

nailsjula74

Instagram

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggerfy.se

Kategorier

Arkiv

HITTABLOGGEN.SE

BLOGGPORTALEN.SE

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards