AKRYLNAGLAR

Direktlänk till inlägg 7 juni 2012

PRYLAR TILL AKRYL NAGLAR !!!

Av Jula - 7 juni 2012 21:47

Tips till ER som vill fixa konstgjorda naglar.

Hur man blandar akryl spik dekorationer?

              Här jag vill hjälpa ER att välja rätt material för Era naglar och ge några råd att sjunka på rätt sätt olika prylar. 

Glitterpowder används som Nailart för att få helt unika naglar.
På samma sätt som i metoden enligt gelén, och från en akryl prylar är bäst att sjunka i det första skiktet. Det är bäst att smälta in smycken på toppen av nageln, så de naturliga nagelplattan lager bättre uthärda extra vikt och vikten införs. För alla dekorationer och smält tidigare införda gäller klar akryl.
 
         
Om Ni vill sjunka så. "Donata" som är ganska tjock, smycken, väljer vi sådana smycken till Donata var i mitten av nageln - där tjockleken är som störst. Crown, filmen snitt, bör tillämpas relativt vått akryl, tryckt mot träpinne och håll tills torr akryl.Torkade blad, blommor är en av de mest populära dekorationer för inbäddning i transparent akryl. Väldigt ofta används för den fria kanten av nageln, lätt att smälta in akryl - att försiktigt trycka en träpinne. När det gäller glitter - vi kommer till  akryl pensel, blanda med glitter och tillämpa det sätt ni vill. Efter applicering av glitter, naturligtvis, sedan tillämpas ytterligare ett lager av klar akryl. Brush arbetar för att införa inte bara glitter, men även små objekt - såsom små strass. När dekorera naglar, bör ni kontrollera hur antalet prydnadssaker kommer att förändra formen på nageln. Om ni tycker att utseendet deformeras, är det bättre att använda mindre prydnadsföremål, jag garanterar att nagelplattan kommer att vara i naturlig form. Ni bör också se till att de planerade dekorationer som inte ser för "hård", oavsett metoden för dekoration, överallt ska visa återhållsamhet - och dekorera Era naglar är inte fördärva Era händer.
 
  
 
   
 
   
 
   
   

 
 
Ingen bild

Emma

8 juni 2012 16:45

Hej!
Såg din annons på ljungbytorget, fixar du andras naglar så man kan boka tid och så hos dig? För har nämligen skickat ett mejl till dig?

Jula

8 juni 2012 17:57

Hej Emma !
Absolut!!! Om du vill jag ska gärna fixa dina naglar.När du vill kan du skicka e-mail till mig och vi bästemma tid.Varm välkommen.

 
Ingen bild

Emma

8 juni 2012 22:40

Jag har skickat ett, har du inte fått det ?

Jula

10 juni 2012 08:52

Hej Emma !
Jag fick det från emma_gustavsson146@hotmail.com
och svarade också.Det är du eller???

 
Ingen bild

Malin

12 augusti 2012 13:21

Hej!
När du använder "papper" på nageln, behöver man inte fästa det med ngn typ av alkohol som inte går att finna i sverige??, minns inte vad den heter :) Eller hur fäster du det annars??:)

Jula

13 augusti 2012 21:14

Hej Malin!
Jag vet inte vad du menar "Papper".När jag bygga nagel av akryl man måste desynfekera alla naglar med en cleanser utan oljor och tillsatser som ger ditt nagelsystem bästa förutsättningar för bra fäste på den naturliga nageln. Används också för att ta bort "svettlagret" från den härdade gelen.

Senare använda jag en primer som används för att förbereda nageln inför påbyggnad av konstmaterial. Pensla på mycket sparsamt utan att komma åt hud eller nagelband. Använd endast på den naturliga nageln, och ska inte användas på tippen.
Mvh jula

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jula - 8 januari 2014 16:44

    SÅ DÄR GJORDE JAG LIZABETHS NAGLAR. HON VALDE LILA OCH ROSA. ...

Av Jula - 3 januari 2014 23:30

               

Av Jula - 2 januari 2014 16:57

    EN LITEN UPDATE FRÅN FÖRRA VECKAN !         ...

Av Jula - 29 december 2013 07:52

HEJ MINA GOA VÄNNER HEJ MINA GOA VÄNNER JULEN ÄR ÄNTLIGEN ÖVER ! DECEMBER ÄR EN RIKTIGT BRA MÅNAD ,DET HÄNDER EN MASSA ROLIGA SAKER HELA TIDEN !  JAG VILL ATT NI TITTA PÅ BILDER SOM JAG HAR GJORT PÅ EN UNDERBART TJEJ INNAN JUL. HON ÖNSKADE SI...

Av Jula - 16 december 2013 13:21

  HEJ JAG SKULLE VILJA VISA ER BILDER  PÅ NAGLAR SOM MAN KAN FIXA SJÄLV INNAN KOMMER NYÅR. NI SKA MÅLA NAGLAR DEN FÄRG SOM NI GILLAR MEST  OCH SENARE ( INNAN NAGELLACK TORKAR ) NI SKA KLISTRA VAD NI VILL TEX.STENAR, PALJETTER ELLER  GLITTER PÅ...

Presentation

Fråga mig

28 besvarade frågor

nailsjula74

följ:

nailsjula74

nailsjula74

Instagram

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggerfy.se

Kategorier

Arkiv

HITTABLOGGEN.SE

BLOGGPORTALEN.SE

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards