AKRYLNAGLAR

Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

PÅFYLLNING !!!

Av Jula - 1 juni 2012 07:34

   Påfyllning


  

Igår kväll det var myssigt kväll därför att hos mig var min väninna som jag gjorde påfyllning på hennes akrylnaglar.Från början dem såg fruktansvärt som NI ser över.Jag vill visa ER vad man måste göra att naglarna blir igen fina.


NI behöver samma produkter som NI använder när NI gör ett helt nytt set naglar.


1. Desinfektera dina händer med en desinfektiongel


2. Avlägsna ev. nagellack, och/eller fila bort det översta lagret om du använt en gel sealer.


3. Använd pushern och skrapa rent den del av nagelplattan som vuxit ut.


4. Kontrollera formen på naglarna och fila bort det mesta av materialet med en 100 grit nagelfil, byt sedan fil till en 180 grit och sist till en 240 grit nagelfil/putsblock. Har du en elektrisk fil är annars den ett fantastiskt hjälpmedel! Fila även ner längden på nageln. Fila bort materialet längs sidorna och fila ner materialet vid utväxten så ingen kant syns.


5. Rengör och avfukta den utvuxna naturliga nageln och pensla på ett tunt lager primer och låt det sedan torka in.


6. Om du ska fylla på en fransk manikyr med vitt pulver, applicerar du en kula över den fria kanten och karvar ut ett nytt smile.


7. Fortsätt med naturellt, rosa eller genomskinligt pulver och täck hela nageln på samma sätt som när du gjorde ett helt nytt set. Har du varit noga med förarbetet kommer det nu inte den utvuxna skarven att synas


8. Fila till och buffa nageln enligt steg 8-9 under Applikation.


Till slut....


 

 

 

    

    

  

  

Hoppas att hon är nöjd!!!

Om NI har några frågor,kommentarer välkommen in!!!


Jag önskar ER trevligt dag !!!

                       

 
 
Ingen bild

Nathalie

1 juni 2012 17:34

Fin blogg ;)

Jula

1 juni 2012 19:25

Hej Nathalie!!!
Tack så mycket!!!
Du har också blogg eller???
Kram

 
Ville Niskanen

Ville Niskanen

6 juni 2012 16:50

Snyggt =)!

http://www.finest.se/villeniskanen

Jula

6 juni 2012 18:23

Tack så hemskt mycket.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jula - 8 januari 2014 16:44

    SÅ DÄR GJORDE JAG LIZABETHS NAGLAR. HON VALDE LILA OCH ROSA. ...

Av Jula - 3 januari 2014 23:30

               

Av Jula - 2 januari 2014 16:57

    EN LITEN UPDATE FRÅN FÖRRA VECKAN !         ...

Av Jula - 29 december 2013 07:52

HEJ MINA GOA VÄNNER HEJ MINA GOA VÄNNER JULEN ÄR ÄNTLIGEN ÖVER ! DECEMBER ÄR EN RIKTIGT BRA MÅNAD ,DET HÄNDER EN MASSA ROLIGA SAKER HELA TIDEN !  JAG VILL ATT NI TITTA PÅ BILDER SOM JAG HAR GJORT PÅ EN UNDERBART TJEJ INNAN JUL. HON ÖNSKADE SI...

Av Jula - 16 december 2013 13:21

  HEJ JAG SKULLE VILJA VISA ER BILDER  PÅ NAGLAR SOM MAN KAN FIXA SJÄLV INNAN KOMMER NYÅR. NI SKA MÅLA NAGLAR DEN FÄRG SOM NI GILLAR MEST  OCH SENARE ( INNAN NAGELLACK TORKAR ) NI SKA KLISTRA VAD NI VILL TEX.STENAR, PALJETTER ELLER  GLITTER PÅ...

Presentation

Fråga mig

28 besvarade frågor

nailsjula74

följ:

nailsjula74

nailsjula74

Instagram

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Bloggerfy.se

Kategorier

Arkiv

HITTABLOGGEN.SE

BLOGGPORTALEN.SE

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards